Here at this forum you can chat with friends. You can give advice to someone and make new friends! This forum is for all ages and for guys and girls! You can become a moderator or an admin just contact me and ill see if u qualify! You can talk about pract
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share
 

 Come talk with me Juliette

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Juliette

Juliette

Posts : 89
Join date : 2009-03-01
Location : United States

Come talk with me Juliette - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Come talk with me Juliette   Come talk with me Juliette - Page 2 Icon_minitimeThu Mar 05, 2009 6:56 pm

Lol, i havent watched since i was .... maybe 7-8
Back to top Go down
View user profile
dnc4lfe

dnc4lfe

Posts : 72
Join date : 2009-03-04
Age : 22
Location : fixing my broken heart.... also in my kitten's belly. howd i get in here? im alive, tho!

Come talk with me Juliette - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Come talk with me Juliette   Come talk with me Juliette - Page 2 Icon_minitimeThu Mar 05, 2009 6:59 pm

o lol. i was tlkin bout fro dude. lol. hahahahahaha. lol. i just wanna say tht u 2 r like my sisters! and im an only child so yea....
Back to top Go down
View user profile
Keeko

Keeko

Posts : 42
Join date : 2009-03-01
Location : In Mojojojo's tower!!!!!! Mwahahaha

Come talk with me Juliette - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Come talk with me Juliette   Come talk with me Juliette - Page 2 Icon_minitimeThu Mar 05, 2009 7:00 pm

awwwww thanks dnc4lfe! ur my sista 2!
Back to top Go down
View user profile
dnc4lfe

dnc4lfe

Posts : 72
Join date : 2009-03-04
Age : 22
Location : fixing my broken heart.... also in my kitten's belly. howd i get in here? im alive, tho!

Come talk with me Juliette - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Come talk with me Juliette   Come talk with me Juliette - Page 2 Icon_minitimeThu Mar 05, 2009 7:02 pm

yay! <3 ya like a sis!
Back to top Go down
View user profile
Juliette

Juliette

Posts : 89
Join date : 2009-03-01
Location : United States

Come talk with me Juliette - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Come talk with me Juliette   Come talk with me Juliette - Page 2 Icon_minitimeThu Mar 05, 2009 7:06 pm

Awwww, i think of you as the sister i always wanted and got but turned out to be a tiny devil..... Lol
Back to top Go down
View user profile
dnc4lfe

dnc4lfe

Posts : 72
Join date : 2009-03-04
Age : 22
Location : fixing my broken heart.... also in my kitten's belly. howd i get in here? im alive, tho!

Come talk with me Juliette - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Come talk with me Juliette   Come talk with me Juliette - Page 2 Icon_minitimeThu Mar 05, 2009 7:13 pm

ha, u guyz hav sibs?
Back to top Go down
View user profile
dnc4lfe

dnc4lfe

Posts : 72
Join date : 2009-03-04
Age : 22
Location : fixing my broken heart.... also in my kitten's belly. howd i get in here? im alive, tho!

Come talk with me Juliette - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Come talk with me Juliette   Come talk with me Juliette - Page 2 Icon_minitimeThu Mar 05, 2009 7:20 pm

u guyz left me!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
Juliette

Juliette

Posts : 89
Join date : 2009-03-01
Location : United States

Come talk with me Juliette - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Come talk with me Juliette   Come talk with me Juliette - Page 2 Icon_minitimeThu Mar 05, 2009 8:50 pm

Yeah, One brother 3 years older Younger sister 3 years younger lol Every three years another child was born
Back to top Go down
View user profile
dnc4lfe

dnc4lfe

Posts : 72
Join date : 2009-03-04
Age : 22
Location : fixing my broken heart.... also in my kitten's belly. howd i get in here? im alive, tho!

Come talk with me Juliette - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Come talk with me Juliette   Come talk with me Juliette - Page 2 Icon_minitimeWed Mar 11, 2009 2:03 pm

o, thts kinda kool! lol
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




Come talk with me Juliette - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Come talk with me Juliette   Come talk with me Juliette - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Come talk with me Juliette
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Can we talk about Seabass again?
» Ana Marques/Carlos Anjos talk about the McCann case

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Random chat about Random stuff! :: Random Chat :: Random Chat {Come here to chat randomly with anyone!}-
Jump to: